تولید محتوا

راز ساده‌ی تولید محتوا_ قسمت دوم

چند پست قبل‌تر نوشتم:

راز خیلی ساده است؛ اگر برای خودت محتوا تولید می‌کنی، طرز فکرت این باشد که محتوا برای کارفرما است و اگر برای کارفرما محتوا می‌سازی، تصورت این باشد که محتوا برای خود تو است.

حالا بعد از خواندن سه فصل ابتدایی کتاب “اگر می‌خواهید بنویسید” نظرم شکل دیگری شده. چیزی شبیه تغیر شکل از مثل به مربع. یک ضلع جدید. پیچیده‌تر.

در فصل سوم این کتاب درباره‌ی وان گوک، نقاش برجسته، می‌خوانیم. هدف نویسنده اثبات خلاقیت وان گوک است و می‌نویسد: او صرفا عاشق این بود که هرچه را می‌بیند با دیگران سهیم شود، این برای خودنمایی نبود بلکه از سخاوتش ناشی می‌شد.

محتواگر موفق چشمی بینا دارد و فوق‌العاده جدی است. چشم بینا برای دیدن کسب و کارها و جدیت برای نشان دادن کسب‌وکارها به آدم‌ها.

تصویر نویسنده
فاطمه یکتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.